Klient:

Politechnika Wrocławska

Zakres działań:

Identyfikacja wizualna Wydziału Pwr

Projekt obejmował stworzenie unikalnego logotypu oraz konceptu komunikacji dla nowo utworzonego wydziału
Politechniki Wrocławskiej: „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu- Executive MBA” oferującej prestiżowe
studia podyplomowe w jednej z najlepszych technicznych uczelni w kraju.   

Hasła przewodnie: biznes / historia / amerykańskość 

 

 

Politechnika Wrocławska

Proces myślowy


Znak zawiera się w płaszczyźnie herbu; forma ta nawiązuje do ułożenia flagi amerykańskiej a sam kształt do aktualnego
logotypu Politechniki Wrocławskiej. Liniowy, nieregularny układ nawiązuje symbolicznie do wykresu słupkowego.
Kolorystyka ogranicza się do bieli i burgundu- zapewnia to wysoką kontrastowość znaku.

Burgund jako jeden z niewielu kolorów przywodzi nam skojarzenia z prestiżem, karierą, wybitnością.
Jest przewodnim kolorem identyfikacji.

Politechnika Wrocławska

Reklama zewnętrzna