Zakres działań:
Identyfikacja wizualna Wydziału Pwr
Projekt obejmował stworzenie unikalnego logotypu oraz konceptu komunikacji dla nowo utworzonego wydziału
Politechniki Wrocławskiej: „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu- Executive MBA” oferującej prestiżowe
studia podyplomowe w jednej z najlepszych technicznych uczelni w kraju.
Hasła przewodnie: biznes / historia / amerykańskość

Politechnika Wrocławska
Proces myślowy
Znak zawiera się w płaszczyźnie herbu; forma ta nawiązuje do ułożenia flagi amerykańskiej a sam kształt do aktualnego
logotypu Politechniki Wrocławskiej. Liniowy, nieregularny układ nawiązuje symbolicznie do wykresu słupkowego.
Kolorystyka ogranicza się do bieli i burgundu- zapewnia to wysoką kontrastowość znaku.
Burgund jako jeden z niewielu kolorów przywodzi nam skojarzenia z prestiżem, karierą, wybitnością.
Jest przewodnim kolorem identyfikacji.



Politechnika Wrocławska
Reklama zewnętrzna
