Koncept kreatywny, Identyfikacja wizualna, Marketing
Move Festival
2021
Move Festival to inicjatywa artystyczna realizowana cyklicznie od 2010 roku w Zielonej Górze. Głównym celem wydarzenia jest prezentacja spektakli, zjawisk tanecznych oraz integracja środowiska związanego z obszarem szeroko pojętego polskiego teatru tańca.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji były „pokolenia | generations”. Hasło to było inspirującym otwarciem na spotkania z wieloma artystami, ale i wyzwaniem dla mnie, jako projektanta. Na tę okoliczność stworzyłem identyfikację wizualną, która obrazowo przedstawiła ideę całego festiwalu. Tegorocznej edycji towarzyszyła również zmiana logotypu.
Koncept kreatywny
Inspiracją do stworzenia identyfikacji wydarzenia była różnorodność pokoleniowa, która nawiązywała do tematu przewodniego festiwalu. Mocny, wielobarwny i nieregularny akcent kolorystyczny zastosowany w materiałach graficznych ukazuje prawdziwy charakter artystycznych spotkań – to przestrzeń dla każdego. Forma gradientu stała się bazowym tłem dla większości materiałów graficznych. Jego użycie sprawia, że projekt staje się widoczny i rozpoznawalny dla odbiorców festiwalu. W celu podkreślenia ludzkiego wymiaru wydarzenia, w całość zostały wplecione elementy nawiązujące do występujących artystów, ale również samej publiczności (dłonie, oczy) dodając artystycznego wydźwięku do całości.